ŚWIEŻA PAKA DLA ADOPCIAKA – Informacja prasowa

Przyjaźń wieczna jest rzadko spotykana. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies. Całkowicie bezinteresowny przyjaciel, który nigdy nas nie opuści, nigdy nie okaże się niewdzięcznym. Pies to nie tylko najleprzy przyjaciel człowieka, ale też członek rodziny. Korzyści płynące z posiadania psa są dość powszechnie znane – regularna aktywność fizyczna, przebywanie na świeżym powietrzu, towarzystwo, a co za tym idzie lepsza forma fizyczna i psychiczna. Kontakt z psem może znacząco poprawić nasze samopoczucie i obniżyć poziom ciśnienia krwi oraz stresu. Posiadanie psa zmniejsza ryzyko chorób układu krążenia oraz ma wpływ na kontakty społeczne. Zmniejsza uczucie izolacji i samotności. Opiekunowie psów nawiązują nowe znajomości, są bardziej otwarci oraz żyją dłużej. Obecność czworonogów i wyprowadzanie ich na spacer w zmiennych warunkach pogodowych sprzyja rozwojowi układu odpornościowego i działa wzmacniająco.  

Okres pandemii przyczynił się do większego zainteresowania tematem adopcji psa. Z warszawskiego Schroniska „Na Paluchu” do nowych domów trafiło 836 psów w 2020 roku, a od początku 2021 roku – 569. Przyszli właściciele decydując się na psa muszą pozytywnie przejść proces procedury adopcyjnej, którą prezentuje schronisko. Następnie pies trafia do domu i zaczyna kolejny rozdział psiego życia. Często na tym etapie dochodzi do zmiany sposobu żywienia, dodatkowo wzmacnia się lęk separacyjny. U czworonoga mogą wystąpić męczące dolegliwości, jak ból brzucha, biegunka, brak apetytu. Takie sytuacje zazwyczaj potęgują stres u psa i domowników, a ich długotrwałe skutki mogą zniechęcić właścicieli do dalszej pracy z psem. 

Idąc naprzeciw obecnym wyzwaniom polska marka Piesotto od lutego tego roku zapoczątkowała akcję #PakaDlaAdopciaka. Lider zdrowego odżywiania psów i skarbnica wiedzy o nich jednocześnie zachęca przyszłych właścicieli do dołączenia do akcji. Catering Piesotto to codzienny świeży psi catering dostarczany tuż pod drzwi. Marka gwarantuje 100% jakość human grade, na co składa się 60% mięsa oraz w 40% z warzyw, nie zawiera konserwantów i wypełniaczy. Przepisy dań powstały we współpracy z wykwalifikowanymi specjalistami i pokrywają dzienne zapotrzebowanie na składniki odżywcze oraz zapobiegają niestrawnością. Eliminują reakcje alergiczne, uciążliwe bąki i wszechobecną wypadającą sierść. Zestaw startowy obejmuje okres 2 tygodni i jest poprzedzony wywiadem na temat kondycji psa. W paczce oprócz saszetek z jedzeniem jest ekologiczne opakowanie do przechowywania Piesotto w lodówce, oraz przewodnik jak przestawić psa na świeże jedzenie. Na dzień dzisiejszy zdrowym i zbilansowanym cateringiem cieszy się ponad 30 adopciaków. Łącznie Piesotto przekazało około 300 kg jedzenia na łączną kwotę ponad 10.000 złotych.

Akcję #PakaDlaAdopciaka wspiera Fundacja dla zwierząt Puszatek z bazą bezdomnych zwierząt z całej Polski oraz influencerzy m.in. Zosia Zborowska, Kamila Szczawińska, Natalia Trojan, Tycjana, Helena Marria, Jacob Buczynski, Ofelia, Iga Krefft czy Porcja Frytek. 

Zapisz się na newsletter!

Autor: Informacja Prasowa

Reklama

Podobne artykuły

Reklama

Czytaj dalej

Humbaki obrońcami uciśnionych.

Naukowcy obserwowali dziwny wzór w zachowaniu humbaków: wieloryby celowo ratują zwierzęta, na które polują orki. To [...]

Dodaj komentarz

Reklama